maanantai 26. toukokuuta 2008

Jonna ja Micru

Jih-hei! Onnetonta päivääni (reputettu tentti + kylmä säälipizza) saapui ilahduttamaan jokin pieni, hopeinen, auringossa kiiltelevä ja mukavasti huriseva vekotin:) Parvekkeilla itseään grillanneet naapurit saivat varmaan päivän parhaan shown seuraillessaan pikkuista autoa ahkerasti hipelöivää kukkamekkotyttöä.

Nyt heti alkuun hassu tunnustus. Tältä tytöltä ei löydy ajokorttia lompakosta (eikä mistään muualtakaan). Kyllä. Minä ajokortiton neitonen olen nyt Nissan Micran tämän viikkoinen haltijatar.
Olen kuitenkin päättänyt, että en anna tämän pienoisen vajeeni olla esteenä minun ja Micrun ystävystymiselle. Heti huomiseksi olen suunnitellut meille kahdelle (ja kuskiksi lähtevälle ystävälleni) yhteisen retken Tampereen kevättä ihastelemaan. Viikon aikana olisi tarkoituksena myös käydä hamstraamassa parvekekalusteet eräästä ruotsalaisesta huonekaluparatiisista ja iltauinnit muutaman kilometrin päässä olevalla järvellä (jonne minun on pitänyt tehdä iltalenkki viimeisen kahden kuukauden ajan).


Tästäpä siis alkaakin meidän kahden yhteinen viikko ( + joku rändömkuski).

Jonna:)

Kaverikuvakin tuli napsittua tuossa hetki sitten:)

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Wow mikä kuva Jonna! Kelpais vaikka Elleen :)

Niklas kirjoitti...

Mikä mahtaa olla tuo rekkari? FIT-4, FIT-5, vaiko jotain tylsempää? ;)

Nissan Micra kirjoitti...

Vähän tylsempää: FIT-641 ;)